måndag 16 november 2015

Öppettider........

Ni vet väl att jag har öppet hemma i "Min Koffert" dvs. min lilla garnaffär nästan alla torsdagar (utom då jag åker på mässa eller så.
Fram till årsskiftet har jag öppet:
19 november 13.00 -19.00 ändrad tid grund av en stickkurs
26 november, 3 december, 10 december och 17 december. öppet 11.00 - 19.00
Om du önskar fika hör av dig till:  hej@tantkofta.se så fixar jag detta.
Dessutom har jag lördagsöppet den 12 december mellan 10 och 14.
Nu är kofferten påfylld med många nyheter. Bland annat kan du sticka vackra vantar kanske som julklappar. Hör av dig om du vill du komma vid annat tillfälle, så stämmer vi av en passande tid.
Hjärtligt Välkommen! med hej fr. Tant Kofta

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara säga att jag tycker vanten på bilden är jättesöt - vilken kul idé med monogrammet och det fina bandet inträtt i vanten. Är bokstäverna broderade eller instickade?

Vänliga hälsningar Ewa Svensson,Halmstad

Unknown sa...

Det är kanske jag som inte kan navigera på sajten, men i vilken världsdel ligger din butik?

Unknown sa...

Det är kanske jag som inte kan navigera på sajten, men i vilken världsdel ligger din butik?