tisdag 2 december 2014

Nu är det snart dags!


Till alla er som troget väntat kan vi idag glatt meddela att snart smäller det på riktigt med Koftan & Eddys garn- och sjalklubb. Det har tagit lite längre tid än vi kunnat ana att få alla de sista detaljerna på plats men nu äntligen är slutspurten igång.

Söndagen den 7 december klockan 14.00 öppnar vi anmälan för vår garn- och sjalklubb "Sjalar och andra halsnödvändigheter" som kommer pågå under hela 2015. Du anmäler dig direkt i Tant Koftas webbshop på www.tantkofta.se.

(Gå gärna in och titta redan nu, söndag klockan 14 tas lösenordskyddet på webbshopen bort.)
Nu har du alltså några dagar på dig att fundera över om du är sprallig eller sober och ladda upp inför ett härligt och utmanande stickår tillsammans med Koftan & Eddy. Och som sagt, först till kvarn. Det finns ett begränsat antal platser =).
Vi hade verkligen tyckt det var superkul om du ville vara med!

Vill du läsa mer om klubben hittar du info här och här. (har länkat till de två tidigare inlägg vi skrivit om klubben)

Vi ses i stickstugorna!

Varmaste hälsningar från Koftan och Eddy

7 kommentarer:

miai sa...

vilken underbar ny webplats du skapat! Du har en skön känsla för att få det så trevligt om dig. Nu väntar jag spänt inför dels sön kl 14 och dels om jag bestämmer mig för att vara hur sprallig som helst..

Camilla sa...

Hej!
Det går inte att anmäla sig till sjalklubben, den är fortfarande lösenordsskyddad...

Hugomamma sa...

Japp, inget går att öppna

Anonym sa...

jag kan inte heller handla :(...

Ingamay sa...

Jag kan inte heller handla

Maria sa...

Funkar inta att handla

Anonym sa...

Funkar fortfarande inte. ..