måndag 27 oktober 2014

Några dagars semester...

I morgon åker jag bort på några dagars ledighet.
Men då jag kommer hem igen är det full fart.
Då kommer mer info om "Sjalar och andra halsnödvändigheter". Eddy och jag är så glada för all respons, så roligt att många är intresserade! Vi svarar på alla frågor vid ett tillfälle så alla får samma information.
Den 15 november har jag Julklappsöppet men mycket fint och den 23 november är jag i Stockholm och håller kurs "På jakten efter finaste färgen" hos Två Stickade HÄR kan du läsa mer om det.
Vi hörs och ses! med hej fr. Tant Kofta
ps. Min epost har krånglat några dagar, men skall nu strax vara igång igen. Maila mig gärna igen så inget kommer bort. ds.

2 kommentarer:

Pyllis sa...

Hjälp snälla jag förstår inte varför och hur ofta halvslagen ska komma, kan de ha med knapphålen att göra?

Anonym sa...

Jo det har jag förstått nu, mitt problem är löst men ersatt av ett annat, stickning är kul när det funkar, jag sliter och lär mig sakta, nu är det maskan den där med ökningen åt höger och vänster som ska ökas, det ser inte helt ut som jag lyckas